Verimlilik için İdeal Dosya Yönetim Uygulaması
Work Folders, iş dosyalarınızı saklayabileceğiniz ve tüm cihazlarınızdan erişebileceğiniz bir uygulamadır. İnternet bağlantınız olmasa bile dosyalarınıza ulaşmanızı sağlayarak, iş hayatınızdaki verimliliği artırır. Uygulama, iş yerinizin hesabınızı etkinleştirmesi gerekmektedir; bu işlem tamamlandıktan sonra uygulamayı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Uygulamanın öne çıkan özellikleri arasında, dosyalarınıza ve klasörlerinize farklı cihazlar üzerinden erişim imkanı sunması, dosyaları çevrimdışı görüntülemek üzere sabitleme seçeneği ve dosyaların şifrelenmesi bulunmaktadır. Ayrıca, uygulama içindeki dosyalar, bir uygulama şifresi ile korunarak yetkisiz erişimlere karşı güvence altına alınmaktadır.